سبک زندگی

ساخت وبلاگ

هر فرد یا شرکتی که در زمینه واردات و صادرات کالا فعالیت می کند، به خوبی می داند که یکی از مراحل مهم در این کار، ترخیص کالا از گمرک می باشد. بسیاری از مردم به دلیل نداشتن اطلاعات کافی از روند آزاد سازی کالا از انجام آن ترس دارند. اما در عمل تا این حد ترسناک نیست. 

 

با ورود کالا به گمرک ، مراحل ترخیص کالا شروع می شوند. مراحل ترخیص کالا عبارتند از:

ثبت اطلاعات در سیستم گمرک کشور

احراز هویت و اظهار کالا

ارزیابی و کنترل کالا

اخذ مجوزهای لازم

بررسی تعرفه و تطبیق کالا توسط کارشناس

پرداخت هزینه ها به حساب گمرک

صدور پروانه سبز گمرکی

صدور مجوز بارگیری

امروزه در صنعت با توجه به کاربرد لوازم صنعتی  ، تجار استقبال زیادی ازوسایل صنعتی و خصوصا  ترخیص شیرآلات صنعتی و ترخیص فن صنعتی از گمرک کرده اند. اگر قصد ترخیص کالا از گمرک را دارید و به دنبال شرکت بازرگانی موفق در زمینه ترخیص کالا هستید، با مشاوران پیشرو ساعی پارسه تماس بگیرید و در کمترین زمان ممکن کالای خود را آزاد کنید.

ترخیص کالا در تمامی گمرکات ایران مطابق با دستورالعمل کلی سیستم و قوانین نظام جمهوری اسلامی ایران صورت می گیرد.  امّا گمرک بازرگان در آن  تجارت  و خرید و فروش های متعددی  بین ترکیه و ایران صورت می گیرد، این گمرک محل تردد و رفت آمد کامیون ها و تاجران زیادی است. بازرگانانی که کالاها را از اروپا وارد می کنند،  بهترین گزینه برای آنها، گمرک بازرگان است. همچنین به دلیل آب و هوای متعادلی که این شهر دارد، امکان تجارت و خرید مواد غذایی، محصولات دارویی و همچنین آرایشی و بهداشتی نیز در تمامی طول سال وجود دارد. از این رو گمرک بازرگان مورد توجه بسیاری از تاجران و بازرگانان می باشد. گروه پیشرو ساعی ارائه دهنده خدمات ترخیص کالا از گمرک بازرگان نیز می باشد، اگر قصد ترخیص کالا از این گمرک را دارید، می توانید با مشاوران پیشرو ساعی پارسه تماس بگیرید و اقدام به ترخیص کالای خود از این گمرک نمایید.

 

سبک زندگی...
ما را در سایت سبک زندگی دنبال می کنید

برچسب : ترخیص کالا از گمرک بازرگان, نویسنده : ناوک lifestylenavak بازدید : 243 تاريخ : دوشنبه 18 / 12 / 1399 ساعت: 17:27